Norsko na vlastní pěst

20. července 2011 v 16:02 | Elysia |  Den za dnem
Bylo nebylo, za sedmero horami a sedmero řekami leží ledové království. Norské království. A v jiné zemi, takové malé nanicovaté, žilo pár dobrodruhů, kteří se rozhodli, že půjdou do světa a do toho království se podívají. Z nápadu vzešela dohoda sedmi statečných a tak byly zaplaceny letenky. A tím tahle pohádka zatím končí. Máme letenky, víme, že prvního sprna v 19.25 přistaneme v Sandefjordu a to je tak vše:D. Dnes jsem se poprvé dostala k tomu abych se trochu koukla po netu na naše cestovní možnosti a zjistila jsem, že to není moc sranda. No nakonec jsme se dohodli, že si na místě půjčíme auto a vybaveni stany a spacáky budem odolávat divoké zvěři někde v divočině. Dál máme i pár návrhů trasy, kudy se vydat a která místa navštívit, ale přece jen o Norsku toho tolik nevím abych dokázala dokonale naplánovat cestu, takže to bude takové malé dobrodružství s improvizací. To nám sice nevadí, ale stejně, jestli máte někdo nějakou zkušenost s Norskem, třeba ohledně čehokoli:D, napiště mi své dojmy a tipy. Budu vďěčná za každou poznámku.
A pak vám samozřejmě za odměnu napíšu jak jsme se tam měli (pokud nás teda nesežere medvěd), co jsme všechno viděli a zažili a jestli to byla opravdu nakonec pohádka nebo horor trip:D.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ivi Werwolfin Ivi Werwolfin | E-mail | Web | 20. července 2011 v 17:03 | Reagovat

Uh...uau...tak to bude určite zaujímavý výlet, Nórsko je krajina, kam sa chcem ísť kvôli tej krásnej prírode určite pozrieť. Držím palce, nech to dobre dopadne

2 Lili Lili | 20. července 2011 v 17:42 | Reagovat

Anežka mi vyprávěla, jak nevíte kam dál z letiště, protože v Norsku prakticky neexistují autobusy a všichni mají auta. Takže půjčit si auto je určitě super nápad, ale spaní v divočině, v norské divočině, už mi tak super nepřipadá :D

3 Elysia Elysia | Web | 20. července 2011 v 18:09 | Reagovat

[2]: no ony tam ty autobusy jsou i vlaky, ale nakonec to s tim autem stejne vyjde nejlip..no snad nas tam nic nesezere:D

4 veruce veruce | Web | 20. července 2011 v 20:55 | Reagovat

Do *** hned bych jela taky!

5 onni onni | Web | 21. července 2011 v 7:32 | Reagovat

Tise (nebo hlasite) zavidim :) ackoli, asi jen castecne, pac ja uz jsem asi moc stara a rozmazlena a mam rada pohodlny hotel a hlavne koupelnu :D Proto jsem taky prestala jezdit na festaky, z posledniho MORu jsem odjela dokonce driv, pac jsem nebyla schopna se v tom stanu vyspat (bylo vedro a navic ve stanech mivam klaustrfobii :D) a jak jsem byla nevyspana, nemela jsem vubec na nic naladu, nebavilo me to tam.
Ale do Skandinavie bych se jednou mrkla, by me zajimalo jestli mi jednou vyjdou aspon ty Helsinky :)

6 Elysia Elysia | Web | 21. července 2011 v 14:51 | Reagovat

[5]: ja se tam prave proverim, jestli na to este mam, je fakt ze po trech dnech na chate bez tekouci vody sem toho mela tak akorat dost a vidim ze tohle bude asi posledni z tech vetsich dobrodruznych vyletu, ale uvidime, nikdy nerikej nikdy:D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.